تویوتا GT86 کاپ ادیشن
 
classic car
 
شنبه 6 / 1 / 1392برچسب:, :: 13:0 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

حال ببینیم چرا این خودرو بیش از 3,600 دلار گران تر از نسخه های استاندارد GT86 است؛ اول از همه باید از رینگ های 18 اینچی OZ Ultraleggera شروع کنیم که تایرهای پیرلی از مدل P Zero Corsa GT و با سایز 225/40 آنها را پوشانده است. تویوتا برای کاپ ادیشن از ترکیب رنگ های سفید صدفی (Dynamic White)، قرمز (Racing Red) و مشکی (Furious Black Mica) استفاده کرده که بر روی کاپوت و سقف، آینه ها، ستونA و طرفین خودرو خودنمایی می کنند.

درون کابین تغییر قابل ملاحظه ای صورت نگرفته طوریکه تنها از روکش آلکانترا برای فرمان و داشبورد استفاده شده و در کنسول نیز پلاکی آلومینیومی به عنوان نشان دهنده شماره خودروی ساخته شده جاسازی شده است.

قدرت پیشرانه 2.0 لیتری چهار سیلندر تخت کاپ ادیشن نیز تفاوتی با نسخه های استاندارد GT86 ندارد؛ یعنی همان 200 اسب بخار قدرت و 205 نیوتن متر گشتاور در اختیار شماست. ناگفته نماند که تویوتا به همراه هر دستگاه کاپ ادیشن دو بلیط VIP برای حضور در پیست نوربرگ رینگ نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 17001
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1